• Faced with the emergence of new client needs, it’s inevitable to strengthen our teams knowhow.

Customer Service Coordinator Marine

Op zoek naar een dynamische baan met een flinke brok verantwoordelijkheid? Heb je technisch talent en interesse voor de wereld van marine motoren? Dan is onze job van Customer Service Coordinator Marine echt iets voor jou. Solliciteer nu en Join The Team!

Apply

Functie

Om onze serviceafdeling te versterken zijn we op zoek naar een Customer Service Coordinator Marine, hierbij ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en sta je in voor de dagdagelijkse operationele opvolging van jouw team van Field Service Technicians.Dit is een overzicht van je dagelijkse missies:

  • Plannen van onderhouds-en herstellingsopdrachten:je bent het eerste contactpunt voor de klanten en verwerkt de aanvragen in de verschillende systemen.
  • People management: je bent verantwoordelijk voor jouw team van Field Service Technicians die je aanstuurt en opvolgt.
  • Aansturen technici: je beslist welke technieker naar waar gaat en of er overuren gepresteerd moeten worden, je zorgt voor hun ondersteuning en daarnaast controleer je de puntingen en de rapportering van jouw techniekers.
  • Communicatie: je zorgt voor een gestroomlijnde communicatie tussen onze klanten en alle betrokken stakeholders (intern en extern) om zo een uitstekende service te garanderen.

Profiel

Je voelt je thuis in een informele werkcultuur, werkt zelfstandig en je staat stevig in je schoenen. Techniek en klantgerichtheid zitten in jouw DNA en bovendien beschik je over stevige communicatie-skills. Je bent expert in motoren en als je ervaring met Caterpillar-motoren hebt, is dat een mooie kers op de taart. Een team van techniekers dagelijks aansturen om bij elke interventie het beste van zichzelf te geven,bezorgt jepositieve energie. In je dagelijkse werkzaamheden staan vertrouwen, samenwerking en respect centraal.

Verder beschik je over de volgende competenties:

  • Een A2-diploma (of hoger) elektromechanica, auto technieken, elektriciteit, mechanica of gelijkwaardig door ervaring.
  • Minstens 3 jaar ervaring als Field Service Technician is een plus.
  • Kennis van verbrandingsmotoren en hun onderhoudswerkzaamheden.
  • Ervaring met motorenrevisies.
  • Vlot tweetalig NL/FR zijn + een zeer goede kennis van technisch Engels.
  • People management-skills.
  • Klant-en oplossingsgericht zijn.
  • In alle omstandigheden een overzicht van de situatie hebben en het hoofd koel houden.
  • Vlot en professioneel communiceren met verschillende partners, ook in moeilijke omstandigheden.
  • Creatief, proactief, stressbestendig, geëngageerd en polyvalent zijn met een analytische geest.
  • Vlot werken met de courante Office-toepassingen, e-mail en internet.

Aanbod

Een uitdagende en veelzijdige job met ruimte voor eigen initiatief. Eneria is een gezonde divisie binnen een bedrijf in volle groei dat dagelijks werk maakt van de ontwikkeling van elke medewerker en van een fijne werksfeer.

Daarnaast bieden wij het volgende aan:

  • Een contract voor onbepaalde duur met aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen zoals groeps-, invaliditeits-en hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen maaltijdcheques, laptop, smartphone en Flex Income Plan, enz.
  • Een job bij een van de marktleiders in de sector van premium dieselmotoren, elektrogeengroepen, warmtekrachtkoppeling en UPS-installaties.
  • Opleidingen.
  • Collega’s op wie je kan rekenen.
  • Internationale contacten bij Caterpillar en de Groupe Monnoyeur.
Apply